poniedziałek, 30 lipca 2012

Witamy po przerwie ; )

Hej , dawno nas tu nie było, ale to z braku komputera ; ) Mam nadzieję, że teraz bedziemy tu częściej ; )
Ostatnio byliśmy na spacerku z Setusem , podobno jest filmik frisbowy , który Paulina ma niedługo wstrawić, więc czekamy ; )
Może napisze coś o naszej pracy z frisbee?
Ogólnie to jestem zadowolona, nie mogę narzekać na brak motywacji . Holy jest zainteresowana dyskiem i chętnie za nim biega, łapie i wykonuje sztuczki tylko po to aby go mieć w pysku . Od Pauliny dużo słyszę , że młoda świetnie skacze , więc na skoki też nie narzekamy.
Co do moich rzutów- nie umiem rzucać i to wszystko psuje . Musimy się wybrać na jakieś semi , ale gdzie i z kim? Oto jest pytanie. Myślę, że gdybym ja poprawiła rzuty to to całe frisbowanie lepiej by nam wychodziło, ale z drugiej strony mamy tylko jeden dysk i to taki zwykły xD
Co do jakichś tam figur, rzutów itp. - nie ogarniam tych wszystkich nazw rzutów i wg. rzucam po prostu dysk tak jak potrafie i tyle , nie kombinuje. Flipy nawet, nawet wychodzą ale tylko na szyszkach xD Nie wiem jak to przełożyć na dysk, aby mi go chwytała podczas robienia flipa. Odbicia od nogi .. no i z tym mamy problem, nie wiem jak ją tego nauczyć. Młoda od samego początku przeskakuje przez nogę czyli ja stoje, wyciągam noge i suka skacze . Gdy ' układam' nogi aby się odbiła od nich < >przeskakuje mi je ! xD
Umie wchodzić na kolano , ale nie chce się od niego odbić, no ale będziemy próbowały dalej , nie poddamy się ; D
Od pleców odbić się i złapać coś to umie , tylko że ja nie umiem jej rzucić jak już się odbija od pleców xD rzucam albo za wysoko, albo za nisko, albo gdzieś całkiem w inną stronę xD
nie wiem co jeszcze pisać, jest dużo tematów , z którymi chciałabym się podzielić , ale jak zaczynam pisac to mam w głowie pustkę xD
Jak macie jakieś propozycje aby poprawić niektóre rzeczy , które nam niewychodzą , o których pisałam wyżej - piszcie ! ; )

Pozdrawiamy !

3 komentarze:

  1. filmik w gotowości jak tylko zgramy się na komputerach w czasie ;>
    co do motywacji to mogę potwierdzić ,że Holy jest świetnie zmotywowana na frisbee i napisać i tu ,że świetnie skacze <3 !!!!
    a obkupisz się w jakieś fajne dyski w Poznaniu :D jeszcze trochę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra fotki,ćwiczcie, ćwiczcie dalej!A może wkrótce zobaczy się was na DCDC :D
      Widać,że z Holy t madry Aussik. pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wkrótce na DCDC się znajdziemy ;d
      Dzięki ! ;d

      Usuń